Voorbeschouwing SV Dalfsen – CVV Germanicus

SV Dalfsen speelt een serie van drie thuiswedstrijden achter elkaar. De eerste hiervan werd afgelopen zondag gespeeld tegen SC Stadskanaal en gewonnen. De tweede wedstrijd staat aanstaande zondag op het programma, CVV Germanicus uit Coevorden is dan te gast in Dalfsen.

De uitwedstrijd tegen Germanicus werd nog met 2-1 verloren dus van onderschatting mag zondag geen sprake zijn. Germanicus staat momenteel op de 7e positie, een keurige middenmoter dus.

Dalfsen strijdt samen met Lemelerveld nog volop voor de koppositie. Beide ploegen hebben 44 punten uit 19 wedstrijden met nog 7 wedstrijden te gaan. Lemelerveld speelt zondag uit tegen Stadskanaal, op voorhand geen makkelijke wedstrijd voor onze oosterburen. Rond 16.00 uur kan de balans opgemaakt worden en weten we hoe de strijd zich verder ontwikkelt.

U bent zondag van harte welkom om de wedstrijd met ons mee te beleven, aftrap om 14.00 uur op Sportpark Gerner.