Voorbeschouwing SV Dalfsen – SC Stadskanaal

Zondag staat er weer een belangrijke wedstrijd op het menu van SV Dalfsen. Dit keer komt SC Stadskanaal op bezoek, de nummer drie van de Tweede klasse L.

Op 20 januari werd dezelfde wedstrijd in Stadskanaal gespeeld en Dalfsen verloor toen met 3-1. Kortom, geen eenvoudige wedstrijd, maar Dalfsen zal moeten winnen om aansluiting te houden bij koploper Lemelerveld. Beide ploegen hebben nu 41 punten uit 18 wedstrijden en Lemelerveld speelt de op papier makkelijke uitwedstrijd tegen Asser Boys.

Er volgen na zondag nog zeven wedstrijden waarin uiteindelijk beslist zal worden wie de titel gaat pakken. Zoals het er nu uitziet zal het in ieder geval een ploeg zijn uit de gemeente Dalfsen. De weersvoorspellingen voor zondag zijn goed en hopelijk kan er gespeeld worden op het hoofdveld van Sportpark Gerner.

De wedstrijdbal wordt gesponsord door Hotel Restaurant Zalen Het Roode Hert uit Dalfsen. U bent van harte welkom om deze wedstrijd met ons mee te beleven, aanvang om 14.00 uur.