Twee oefenduels Dalfsen 1

Dalfsen 1 begint 2019 met twee oefenwedstrijden. Op het programma staan ontmoetingen met FC Klazienaveen 1 en Rohda Raalte 2.

Zaterdag 12 januari is FC Klazienaveen de tegenstander. Deze ploeg komt uit in de Zaterdag 2e klasse J en staat daar op de twaalfde plek. Het oefenduel wordt gespeeld op Sportpark Gerner en begint om 16.00 uur op kunstgrasveld B.

Drie dagen later, op dinsdag 15 januari, neemt Dalfsen 1 het in Raalte op tegen het tweede elftal van Rohda Raalte. Dit team staat op een knappe tweede plaats in de reserve Hoofdklasse, het hoogste niveau voor tweede elftallen. De wedstrijd op Sportpark Tijenraan begint om 20.00 uur.

Op zondag 20 januari hervat Dalfsen 1 de competitie met een uitwedstrijd tegen Stadskanaal.