Vacatures

SV Dalfsen is een gezellige vereniging op een prachtig sportpark met uitgesproken ambities. Het is ook een club die draait op vrijwilligers. Een grote groep mensen zet zich wekelijks in om het mogelijk te maken dat de honderden leden een balletje kunnen trappen. Helaas wordt het steeds lastiger om deze onmisbare vrijwilligers te vinden en alle vacatures in te vullen. SV Dalfsen is met ingang van het seizoen 2022/2023 op zoek naar invulling voor de volgende vacatures.

Bestuurslid Algemene Zaken
Als bestuurslid algemene zaken ben je met name verantwoordelijk voor de organisatie van het vrijwilligersbeleid van SV Dalfsen. Daarnaast pak je diverse taken op die buiten de verschillende bestuursfuncties vallen.

Lid toernooicommissie
SV Dalfsen is op zoek naar versterking voor de toernooicommissie. Als lid van deze commissie help je mee met het organiseren van diverse voetbaltoernooien. Jaarlijks terugkerende toernooien zijn het Kleine Kornuiten 4-tegen-4 Toernooi in april en het Kersttoernooi.

Verslaggever Dalfsen 1
SV Dalfsen zoekt een verslaggever voor de wedstrijden van Dalfsen 1. Daarbij gaat het om het schrijven van een wedstrijdverslag voor de website van SV Dalfsen en de lokale media.

Leiders en coördinatoren FC Dalfsen
FC Dalfsen, de gezamenlijke jeugdafdeling met ASC’62, is op zoek naar leiders en coördinatoren. Als leider zorg je ervoor dat er gevoetbald kan worden. Je bent verantwoordelijk voor het wedstrijdformulier, het rijschema, enzovoorts. Kortom, alle randzaken buiten het veld. De coördinatoren zijn het aanspreekpunt voor de leiders en trainers, nemen deel aan het overleg over de teamindeling en werken nauw samen met de overige coördinatoren.

Wil jij de vereniging SV Dalfsen een stap vooruit helpen? Of ben je benieuwd naar meer informatie over bovenstaande vacatures? Neem dan contact op met Sjoerd Klarenbeek via 06-42625034 of tcsenioren@svdalfsen.nl.

Let op: SV Dalfsen is een officieel stageadres voor studenten van de opleiding Sport & Bewegen. Zoek jij voor komend studiejaar een plek waar je volop stage-uren kunt draaien? Dan ben je bij SV Dalfsen aan het juiste adres!