Komende vrijdag vrijwilligersavond!

Een vereniging kan niet bestaan zonder vrijwilligers. Om onze trouwe vrijwilligers te bedanken voor hun inzet, organiseert SV Dalfsen op vrijdag 5 april een vrijwilligersavond.

Voor alle trouwe vrijwilligers van de vereniging staat vanaf 19.30 uur de koffie met wat lekkers klaar. Ook partners zijn van harte welkom. Op het programma staat onder meer een spectaculaire bingo, waarbij mooie prijzen te winnen zijn. De eerste consumpties deze avond zijn voor rekening van de vereniging.

De organisatie van de vrijwilligersavond verstuurt ook persoonlijke uitnodigingen, maar om er zeker van te zijn dat niemand vergeten wordt geldt deze aankondiging als uitnodiging voor iedereen die zich als ‘echte’ vrijwilliger inzet voor SV Dalfsen.