FEESTWEEK | Dalfser VoetbalQuiz met Gertjan Verbeek

Een van activiteiten in de jubileumweek van SV Dalfsen is de Dalfser VoetbalQuiz. Op donderdag 31 augustus vindt deze plaats in de feesttent op Sportpark Gerner. Aansluitend is het WK-kwalificatieduel Frankrijk – Nederland live te zien op groot scherm.

De presentatie van de quiz is in handen van Gertjan Verbeek, voormalig trainer van onder andere Feyenoord, AZ en onlangs nog VfL Bochum. Hij presenteert samen met Tom Wildvank, oud-speler van Dalfsen 1 en in het verleden werkzaam als journalist van Voetbal International.

De tent is op 31 augustus geopend vanaf 18.30 uur, waarna de VoetbalQuiz start om 19.00 uur. Deelname is geheel gratis. Meedoen kan in teams van minimaal één en maximaal vier personen. Wil je zeker zijn van deelname? Meld je dan aan via onderstaand inschrijfformulier. VOL = VOL!

De Dalfser VoetbalQuiz is mede mogelijk gemaakt dankzij een bijdrage van de Vrienden van SV Dalfsen. De jubileumcommissie wil het bestuur van de VvSVD en alle leden hartelijk danken voor deze ondersteuning!

Inschrijfformulier

Voetbalquiz

Neem voor meer informatie over de Dalfser VoetbalQuiz contact op met Steve Oosterkamp via pr@svdalfsen.nl.