Uitnodiging voor ’tribunevrijwilligers’

De nieuwe tribune staat er. En hoe! Een geweldig resultaat waar we trots op mogen zijn. Maar niet zonder alle bouwers en helpers hiervoor te bedanken. Om geen van de vrijwilligers – die hebben meegeholpen – te vergeten, plaatsen wij hieronder de uitnodiging voor zaterdagmiddag 26 augustus.

Hallo allemaal,

Op zaterdagmiddag 26 augustus hopen we de tribune officieel in gebruik te nemen. Omdat jullie een grote bijdrage hebben geleverd aan de totstandkoming van de tribune nodigen wij jullie uit om onder het genot van een hapje en drankje de opening te vieren. (Overige belangstellenden zijn ook van harte welkom, maar voor hen zijn de consumpties helaas voor eigen rekening.)

Er staat nog meer op het programma en dat horen jullie binnenkort. Willen jullie deze middag reserveren? Wij snappen dat jullie eerst op vakantie gaan, maar laat de 26e dan een mooie afsluiting worden van jullie vakantie. Een heel goede vakantie en tot de 26e!

Organisatie opening tribune