SV Dalfsen JO17-2 te gast bij de Schiet Sport Vereniging Dalfsen

Afgelopen woensdag werd in het kader van de winteractiviteit van SV Dalfsen JO17-2 een bezoek gebracht aan de Schiet Sport Vereniging Dalfsen. Na een korte instructie nam het gehele team een luchtdrukwapen in de hand om deel te nemen aan een kleine competitie.

Eerst mocht worden ingeschoten en nadat iedereen het juiste gevoel had opgedaan ging het om het echt. Na de voorrondes bleven er vijf finalisten over die streden om de eeuwige roem. Uiteindelijk was het Bram Schuil die het scherpst schoot, direct gevolgd door Jurre van der Vegt en Martin van Munster. Hierna werd nog geschoten met een luchtdrukpistool maar dit was toch lastiger dan gedacht. Al met al een leuke avond, prima georganiseerd door de SSVD (foto’s van Henk Meulenbelt).