« Alle Evenementen

• Dit evenement is voorbij.

Koppel Darttoernooi

17 december 2016 - 12:00 - 19:00

Op zaterdag 17 december organiseert de activiteitencommissie van SV Dalfsen voor de vierde keer het SVD Koppel Darttoernooi. In de kantine vliegen die dag vanaf 12.00 uur de pijlen weer het bord in. Deelname is voor SVD-leden vanaf de O17-junioren, trainers, leiders en ouders van leden. Er wordt gespeeld in koppels, waarvan tenminste één van de twee lid is van SV Dalfsen, of trainer, leider of ouder is van een SVD-lid.

Wie volgt de kampioenen van vorig jaar op en wordt het Dart-kampioenskoppel van Dalfsen en wint de wisselbeker? Ga de uitdaging aan en schrijf je als koppel in dit formulier. Deelname kost €10,- per koppel, contant te betalen op 17 december, voor aanvang van het toernooi. Je kunt je opgeven tot en met 15 december, dan sluit de inschrijving. Voor vragen kun je mailen naar: activiteitencommissie@svdalfsen.nl.

Datum:
17 december 2016