Voorbeschouwing SV Dalfsen – FC Ter Apel’96

Na een korte onderbreking pakt SV Dalfsen komende zondag de draad weer op in de 3e Klasse C. Tegenstander is FC Ter Apel’96 dat met 12 punten op de 7e plaats staat, een echte middenmoter dus.

De voor SV Dalfsen onbekende tegenstander kent een wat wisselend seizoen, prima overwinningen tegen Twedo (1-4) en Sleen (4-1) worden afgewisseld met grote nederlagen zoals tegen SVV’04 (7-1) en EMMS (0-3). Bij winst kan de eerste periodetitel SV Dalfsen bijna niet meer ontgaan, het betreft namelijk de laatste wedstrijd in deze serie.

Ook in het bekertoernooi deed SV Dalfsen goede zaken, zo werd eersteklasser De Zweef uit Hellendoorn verrassend met 1-0 verslagen, in de volgende ronde (29-11) speelt SV Dalfsen uit tegen IJVV uit IJsselmuiden. Maar komende zondag dus eerst FC Ter Apel’96, u bent van harte welkom om deze wedstrijd met ons mee te beleven, aanvang 14.00 uur op Sportpark Gerner.