Voorbeschouwing SV Dalfsen 1 – USV 1

Komend weekend speelt SV Dalfsen de enige echte Dalfser derby tegen de Union Sport Vereniging uit Nieuwleusen. Beide verenigingen kennen elkaar van haver tot gort en hebben een uitstekende relatie.

Maar aanstaande zondagmiddag om 14.00 uur wordt deze relatie even in de ijskast gezet en wordt er gestreden op het scherpst van de snede. SV Dalfsen natuurlijk om haar koppositie te behouden in de 3e klasse C en USV om niet in de gevarenzone te komen. Het vorige onderlinge duel in Nieuwleusen eindigde in een 3-1 overwinning voor SV Dalfsen maar resultaten uit het verleden geven geen ….

Rondom de wedstrijd is van alles georganiseerd door zowel het bestuur van SV Dalfsen als ook de Vrienden van SV Dalfsen. Zo is er een voorwedstrijd van de JO11-jeugd, zijn de Vechtboertjes present en wordt er een grote verloting gehouden. Na afloop is er een optreden van zanger Ray Delando in het clubgebouw op Sportpark Gerner.

Ballensponsors zijn:
– Hotel Restaurant Het Roode Hert
– Bouwbedrijf Bongers
– Laarman Koeriers & Sneltransport
– Gemeentebelangen Dalfsen

Kortom, een wedstrijd die er toe doet, u bent dan ook van harte welkom aanstaande zondag om 14.00 uur op Sportpark Gerner te Dalfsen.