Voorbeschouwing SV Dalfsen 1 – CEC 1

Zondagmiddag speelt SV Dalfsen tegen CEC uit Emmer-Compascuum. CEC staat voor Compas Erfscheidenveen Combinatie, het is maar dat u het weet.

De bezoekers hebben een bus georganiseerd dus we verwachten de nodige Drentenaren op Sportpark Gerner en ze zijn van harte welkom. CEC is overigens ook de club waar onze trainer Jacob Grooten is gestart met zijn voetbal carrière, voor hem en zijn familie is dit dus een extra ‘beladen’ wedstrijd.

CEC is na een sterke start iets terug gezakt in de 3e klasse C en is terug te vinden op de 5e positie. Uit had Dalfsen het behoorlijk lastig op Sportpark De Runde. Het was te danken aan een schitterend doelpunt van Maarten Pouwels dat Dalfsen de volle winst pakte. Overigens is er nog een heel interessante wedstrijd in de derde klasse C, namelijk die van Dalen 1 tegen EMMS 1, oftewel de nummer 2 tegen de nummer 3. Kortom het wordt een spannende middag.

De ballensponsor van de wedstrijd SV Dalfsen – CEC is De Barones uit Dalfsen. Wij danken Marc en Jolanda voor hun ondersteuning aan onze vereniging.

U bent aanstaande zondag van harte welkom.

Bestuur SV Dalfsen