Voorbeschouwing SV Dalfsen 1 – ABS 1

SV Dalfsen is in vorm en scoort er lustig op los, in de laatste drie wedstrijden werd maar liefst 20x gescoord! Daarnaast werd in deze wedstrijden keer op keer de 0 gehouden en trainer Jacob Grooten is dan ook een tevreden man.

Zondag staat de thuiswedstrijd tegen ABS1 op het programma. ABS staat met 22 punten uit 16 wedstrijden op een verdienstelijke 8e plaats maar wist vorige week niet van het lager geklasseerde Be Quick Zutphen te winnen. We zullen zien of Dalfsen het niveau van de laatste wedstrijden vasthoudt en ook ABS kan verslaan. De wedstrijd start om 14.00 uur op Sportpark Gerner.

Voor de wedstrijd hebben zich twee ballensponsors aangemeld; Bakkerij Van der Most en Nikki’s. Bakkerij Van der Most bestaat 30 jaar en dat wordt met speciale acties gevierd. Nikki’s bestaat nog geen jaar maar eigenaar Robert Lans heeft inmiddels de nodige naam en faam opgebouwd. We danken beide sponsors voor hun bijdrage en hopen dat de bal maar weer vaak het net van de tegenstander mag vinden.