Veteranen ook op vrijdag in actie

Vrijdag 22 september start de 7 x 7 competitie, waar de uiterst fitte veteranenselectie van SV Dalfsen ook aan mee gaat doen. Door het enorme spelerspotentieel, zowel in kwaliteit als kwantiteit, zochten de veteranen naar een mogelijkheid om wat extra wedstrijden te voetballen. Deze is gevonden in deelname aan een ‘eigen’ competitie.

Samen met Vilsteren, OVC, OZC (2 teams), ASC’62, USV en Hoonhorst wordt er op 8 vrijdagavonden (4 voor en 4 na de winterstop) een 7 x 7 competitie gestart. Vrijdag 22 september starten de acht ploegen op de velden van Vilsteren. Iedere avond worden er door alle ploegen twee wedstrijden van een half uur gespeeld. Iedere vereniging treedt één keer als gastheer op, waarna de competitie medio mei 2018 wordt afgesloten met de finalewedstrijden en een BBQ.

De veteranen trappen vrijdagavond om 19.30 uur af in Vilsteren voor hun eerste wedstrijd. Op 20 oktober wordt er gespeeld bij ASC’62, 17 november bij USV en 15 december bij OZC. Op 30 maart zal het spektakel zich op de velden en in de kantine van SV Dalfsen plaatsvinden. De reguliere competitie voor de veteranen start aanstaande zondag met een uitwedstrijd bij OVC.