Verspreiding Jubileummagazine SV Dalfsen 75 jaar

Tijdens de nieuwjaarsreceptie op zondag 8 januari presenteerde de jubileumcommissie van SV Dalfsen het Jubileummagazine in het kader van het 75-jarig bestaan. Het blad is zeer goed ontvangen; de redactie ontving volop positieve reacties. Een groot aantal leden heeft inmiddels een magazine in bezit, maar nog niet iedereen is voorzien. Er zijn voorlopig echter nog voldoende exemplaren over om in alle behoefte te voorzien.

In eerste instantie was het de bedoeling om het Jubileummagazine te verspreiden met het eerstvolgende Babbeltje. De opkomst tijdens de nieuwjaarsreceptie was echter zo overweldigend, dat we denken dat dit niet meer ideaal is. Verspreiding met het Babbeltje zou betekenen dat een groot aantal leden het Jubileummagazine straks dubbel heeft en dat is natuurlijk zonde. Besloten is dan ook om het Jubileummagazine niet te verspreiden met het Babbeltje.

Ik heb nog geen Jubileummagazine SV Dalfsen 75 jaar, maar heb wel belangstelling voor een exemplaar. Hoe kom ik aan een magazine?
– Tijdens het gehele jaar zorgt de jubileumcommissie ervoor dat er voldoende exemplaren op voorraad zijn in de kantine van SV Dalfsen. Tijdens openingstijden van de kantine zijn ze gratis af te halen. Ze liggen in het rek naast de ingang van de bestuurskamer. Indien ze daar op zijn: vraag er naar bij één van de bestuursleden.

– Bij Grand Café Het Oude Station liggen exemplaren van het Jubileummagazine SV Dalfsen 75 jaar op voorraad. U kunt er hier gratis eentje ophalen.

Indien u niet in de gelegenheid bent om naar de kantine van SV Dalfsen of Het Oude Station te gaan, kunt u een exemplaar thuisbezorgd krijgen. Neem voor deze optie contact op met Steve Oosterkamp via pr@svdalfsen.nl of 06-45701242. Binnen Dalfsen kunnen de magazines op aanvraag gratis bezorgd worden. Woont u buiten Dalfsen, dan betaalt u slechts de verzendkosten.

Bovenstaande tekst verschijnt ook in het komende Babbeltje, zodat ook oudere leden op de hoogte zijn van de mogelijkheden om in het bezit te komen van een magazine.