VERSLAG | Teleurstellende avond in Gieten

De inhaalwedstrijd in Gieten heeft voor Dalfsen 1 niet het gewenste resultaat opgeleverd. Donderdagavond eindigde het op Sportpark de Goorns in 1-1.

Een vroege rode kaart zorgde ervoor dat Gieten een groot deel van de wedstrijd met tien man moest spelen. Ondanks de overtalsituatie kon Dalfsen het duel niet beslissen. Erik Koedijk tekende nog wel voor de 0-1, maar meer doelpunten bleven uit. Gieten hield hoop op een punt en mocht juichen toen de gelijkmaker daadwerkelijk binnen viel.

Op de ranglijst van 3C blijft Dalfsen voorlopig koploper, maar het belooft ongemeen spannend te worden. Achtervolger Dalen staat op vijf punten, maar heeft twee duels minder gespeeld. Zondag staat opnieuw een speelronde op het programma. Dalfsen gaat dan op bezoek bij SVV’04 en Dalen speelt de uitwedstrijd tegen FC Ter Apel ’96.

Herman van Oost maakte foto’s. Deze zijn te bekijken in het album.