Topverkopers Grote Clubactie SV Dalfsen gehuldigd

Direct na de wedstrijd SV Dalfsen – Twedo werden zondagmiddag de topverkopers van de Grote Clubactie van SV Dalfsen gehuldigd. Een grote groep jeugd had zich in het clubgebouw verzameld en werd getrakteerd op een hapje en een drankje.

Er waren maar liefst 7 jeugdspelers die meer dan 50 loten hadden verkocht. Al deze topverkopers waren aanwezig en werden één voor één naar voren geroepen. Hier kregen ze uit handen van Karla Noordman een mooie prijs overhandigd en gaan ze later in het jaar nog een keer met zijn allen naar een interland of een aantrekkelijke eredivisiewedstrijd. De top drie, respectievelijk Teun Noordman (1), Roan van der Vegt (2) en Chiel Haarman (3) werden nog eens extra gehuldigd, samen waren ze goed voor maar liefst ruim 300 verkochte loten. Grote klasse mannen!