SV Dalfsen zet zegereeks voort

SV Dalfsen blijft maar winnen, zondagmiddag werd ABS uit Bathmen verslagen met maar liefst 5-1. Ondanks dat het geen goede wedstrijd was kwam SV Dalfsen geen moment in problemen. Vanwege het natte weer werd er gespeeld op kunstgras en hier kan SV Dalfsen prima uit de voeten. Snelle combinaties en kort tikwerk ligt de ploeg van trainer Jacob Grooten wel. Op gezette tijden werd ABS van de mat getikt en SV Dalfsen wist precies op de juiste momenten te scoren.

Man of the Match aan Dalfser zijde was Erik Koedijk, met maar liefst 3 doelpunten. Hij opende de score in de 28e minuut en zorgde dat SV Dalfsen nog voor rust op 2-0 kwam door een perfecte vrije trap binnen te knikken. Na rust duurde het even voordat Dalfsen de draad weer oppakte. Het was Jeroen Kamphuis die de 3-0 beheerst intikte. Hierna scoorde Koedijk weer zodat zowel Kamphuis als ook Koedijk beide op maar liefst 20 competitiedoelpunten komen. ABS deed nog wel iets terug, een te kort ingespeelde terugspeelbal werd door Stef Willemsen kordaat afgestraft. Hierna scoorde Daan van der Vegt nog de 5-1 met een zuiver ingeschoten vrije trap, eindstand 5-1.

Doordat Broekland gelijkspeelde tegen Hoonhorst is het verschil tussen SV Dalfsen en Broekland opgelopen tot 7 punten! SV Dalfsen speelt volgende week uit bij FC Ulu Spor op Sportpark Het Hoge Laar in Zwolle, aanvang 14.00 uur.

Dalfsen is niet meer te stoppen: 5-1 tegen ABS! 🔥🔥#svdalfsen #koploper

Een bericht gedeeld door SV Dalfsen (@svdalfsen) op 19 Mrt 2017 om 7:58 PDT