SV Dalfsen winterkampioen na overwinning op hekkensluiter Wissel

Op een slecht bespeelbaar veld op het Sportcomplex Ericaweg te Epe begon de wedstrijd SV Dalfsen – Wissel iets later dan gepland vanwege een verlate scheidsrechter. Zonder de geschorste Martijn Huizing en met Fernandez Pruik op de bank begon Dalfsen slap aan de wedstrijd. Wissel gooide een gezonde portie energie in de strijd en streed voor elke centimeter. Dalfsen had hier duidelijk moeite mee en kwam al snel op achterstand. Erik Koedijk bracht de stand echter weer in evenwicht maar het was toch de stugge ploeg van Wissel die het spel domineerde. Dalfsen wist na een half uur spelen op voorsprong te komen door een goal van de jeugdige Joren Rietman, echter voor rust werd de stand al weer gelijk getrokken door Wissel. Na rust een zelfde spelbeeld maar de pijp bij Wissel begon leeg te raken. In de 52e minuut kwam Dalfsen wederom op voorsprong door topscoorder Jeroen Kamphuis. Even later was het Erik Koedijk die de voorsprong uitbreide met zijn tweede goal. Jeroen Kamphuis schoot vlak voor het eindsignaal de 5e goal van Dalfsen in de boeken en dit was tevens de eindstand; 2-5. Dalfsen is met deze overwinning de winterkampioen van de vierde klasse H en kan nu genieten van de winterstop. Pas op 29 januari speelt Dalfsen weer een wedstrijd, uit tegen Activia in Twello.