SV Dalfsen speelt topper in vierde klasse H

Als SV Dalfsen zondag niet verliest tegen Holten dan kan het kampioenschap gevierd worden. Wint Holten, dan wordt het feest nog minimaal een week uitgesteld. Dalfsen gaat komende zondag vol vertrouwen naar Holten, hierbij gesteund door een volle bus trouwe fans.

Om 14.00 uur gaan de nummer 1 en de nummer 2 van de vierde klasse H de strijd aan. Broekland is inmiddels afgehaakt voor het kampioenschap, dus wordt het zondag een zeer interessant duel. Holten moet winnen om nog enigszins kans te maken op het kampioenschap. Dit biedt natuurlijk mogelijkheden voor de snelle spitsen van Dalfsen. Kortom, er wordt een open wedstrijd verwacht waar de spanning vanaf zal druipen.

Mocht Dalfsen kampioen worden dan wordt het team van trainer Jacob Grooten na de wedstrijd in Dalfsen gehuldigd. De voorbereidingen voor dit feest zijn getroffen en u bent van harte welkom om dit mee te beleven.