SV Dalfsen schenkt aandacht aan ‘Week van de scheidsrechter’

Sportvereniging Dalfsen besteedt van 7 tot en met 15 oktober aandacht aan de Week van de Scheidsrechter. Het uitspreken van waardering naar de scheidsrechters staat in deze week centraal. De ruim 35.000 (assistent-)scheidsrechters in Nederland maken het immers mede mogelijk dat zo veel voetballers wekelijks op het veld van het spelletje kunnen genieten!

SV Dalfsen is zeer blij met de scheidsrechters die de thuiswedstrijden op Sportpark Gerner in goede banen leiden. In de Week van de Scheidsrechter staat daarom voor hen, en voor de KNVB-officials die dan bij SV Dalfsen te gast zijn, taart klaar in de bestuurskamer. De vereniging is deze groep vrijwilligers zeer dankbaar en beseft dat zij onmisbaar is!