SV Dalfsen koploper na winst op VV Lettele

In de vierde klasse H stond een echte topwedstrijd op het programma, de nummer 1: Lettele kwam op bezoek bij de nummer 2: Dalfsen. De omstandigheden waren optimaal voor een lekker potje voetbal, het weer was uitstekend en de mat op Sportpark Gerner lag er perfect bij. Dalfsen floreert bij deze ideale omstandigheden en legde een puike partij op de mat.

De eerste goal voor Dalfsen volgde op een aantal prima combinaties, het was uiteindelijk Daan van der Vegt die vanaf rand 16 binnenschoot. Dalfsen was oppermachtig en Lettele kon niet anders doen dan verdedigen. Vlak voor rust scoorde Jeroen Kamphuis de 2-0 na een aantal prachtige passeerbewegingen. Met 2-0 op het scorebord en een tevreden publiek werd er gerust. Na de thee pakte Dalfsen de draad weer op en het was wederom Jeroen Kamphuis die voor Dalfsen doel trof. Niet lang hierna scoorde Erik Koedijk de 4-0 uit een scrimmage voor de goal van Lettele. Dalfsen gaf vanaf dat moment wat gas terug en hier wist Lettele van te profiteren, de 4-1 kwam op naam van Martijn Beltman.

Dalfsen doet met deze overwinning goede zaken in het klassement en neemt de koppositie over van Lettele. Volgende week speelt Dalfsen niet in verband met de herfstvakantie en op zondag 30 oktober staat de verre uitwedstrijd naar Be Quick Zutphen op het programma.