SV Dalfsen JO11-1 wint net geen beker

SV Dalfsen JO11-1 heeft zaterdag op een haar na de beker gewonnen, in de finale te Oene was SVI JO11-2 net iets te sterk. De leiders en begeleiders hadden er alles aan gedaan om er een mooie dag van te maken. Met een Amerikaans Schoolbus werd er afgereisd naar Oene en onderweg was er een ontbijtje voor het gehele team.

De wedstrijd ging redelijk gelijk op en de ruststand was dan ook 2-2. Na rust was SVI de betere ploeg en die wist uiteindelijk ook met 2-4 te winnen. Als verliezend finalisten ontvingen alle spelers een mooie herinneringsmedaille uit handen van Ere-voorzitter Jos Ramaker. Hierna was er patat in het clubgebouw van SV Dalfsen en kon er nog even nagepraat worden. Het was een mooie dag en tevreden ging iedereen huiswaarts.