Schalke auf Tournee komt naar Zwolle

Nog vier weken en dan komt Schalke 04 naar Zwolle. Ben jij al bij dit toffe voetbalkamp? Het vindt plaats van 24 tot en met 26 juli op het sportpark van SVI. Kinderen van 6 t/m 15 jaar zijn van harte welkom!

Tijdens Schalke auf Tournee ga jij op dezelfde manier trainen als topspelers Klaas Jan Huntelaar, Mesut Özil, Julian Draxler en Maximilian Meyer.

Schalke 04, ook bekend als de Königsblauen, is een van de grootste voetbalclubs van Duitsland. De club komt bij jou in de buurt om je de Duitse voetbalmentaliteit bij te brengen. Onder begeleiding van gecertificeerde trainers en een hoofdtrainer afkomstig van de jeugdopleiding van Schalke 04 ga jij fantastische voetbaldagen tegemoet. Elke dag zie je jezelf beter worden en groeien door Schalkes unieke trainingsmethodes.

Een echte Schalke-speler geeft nooit op, werkt hard en is technisch. Jij gaat je de Schalke filosofie eigen maken.

Aanmelden
Meer informatie is hier te vinden, waar het ook mogelijk is om je aan te melden. Let op dat je SV Dalfsen invult als jouw voetbalvereniging. In dat geval kan je de kortingscode S04KORTING gebruiken en krijg je €10,00 korting!