Reminder: Meedoen is meepraten!

Het inschrijven voor de werkgroepen voor het samenvoegen van de jeugdafdelingen kan nog tot 26 juni. Wil jij de toekomst van het voetbal in Dalfsen vorm geven en mede bepalen, dan is dit je kans. Aanmelden kan via alfred.beumer@hetnet.nl. Zie het oorspronkelijke artikel over de meedenkavond, waarin de volgende werkgroepen staan opgenomen:

WERKGROEP 1: VOETBAL – SAMEN BELEVEN
– Kernwaarden, gedragsregels, activiteitenkalender, vrijwilligersbeleid ouders en participatie junioren.

WERKGROEP 2: VOETBAL – SAMEN VOETBALLEN
– Technische beleidsplan, doelstelling, afspraken, benodigd kader, teamindeling, materialen, trainingsvelden- en tijden.

WERKGROEP 3: KANTINE / CLUBGEBOUW
– Openingstijden trainings- en wedstrijddagen, veldindeling wedstrijddagen, gebruik bestuurskamer, ontvangst bezoekende verenigingen.

WERKGROEP 4: PR en SPONSORING
– Naamgeving, vaststellen tenue, logo, uitwerken tenueplan, sponsorpakketten.

WERKGROEP 5: FINANCIEEL
– Kaders vaststellen eigen begroting jeugd, vullen begroting 2018 / 2019, afspraken m.b.t. overschotten / tekorten.