PEC Zwolle en Excelsior treffen elkaar in Dalfsen

Sportpark Gerner in Dalfsen is zaterdagmiddag opnieuw het decor voor een oefenduel van PEC Zwolle. De Blauwvingers nemen het om 14.00 uur op tegen het Rotterdamse Excelsior.

Het is voor PEC Zwolle de tweede keer deze week dat het Dalfsen bezoekt. Afgelopen zaterdag trof de ploeg een samengesteld team van SV Dalfsen en ASC’62, spelend in de kleuren van de nieuwe jeugdafdeling: FC Dalfsen. Die wedstrijd eindigde in 0-5.

Komende zaterdag treft PEC met Excelsior een tegenstander van een aanzienlijk hoger niveau. De toeschouwers kunnen dan ook rekenen op een spannende wedstrijd. Aansluitend volgt op het hoofdveld van Sportpark Gerner nog het oefenduel Jong PEC Zwolle – Jong NEC, met mogelijk Dalfsenaar Jorick Maats in actie voor Jong PEC.

Kaarten voor PEC Zwolle – Excelsior zijn in de voorverkoop verkrijgbaar bij Primera Jansen in de Prinsenstraat in Dalfsen en op de wedstrijddag aan de kassa vanaf 13.00 uur.