Oproep: Kom naar de buitengewone ledenvergadering!

SV Dalfsen organiseert in februari een buitengewone ledenvergadering. Op de agenda staan twee punten waarbij de leden gevraagd wordt hun stem uit te brengen. Het bestuur van SV Dalfsen roept alle leden op om woensdag 15 februari om 21.15 uur naar de kantine te komen.

Agenda:
– Realisatie tribune op Sportpark Gerner;
– Verkiesbaar als nieuw bestuurslid PR & Communicatie voor een termijn van 3,5 jaar: Steve Oosterkamp.

Tribune
Sportpark Gerner is sinds jaar en dag het onderkomen van SV Dalfsen. Het complex is van alle gemakken voorzien: een sfeervolle kantine, twee strakke kunstgrasmatten, een schitterend hoofdveld, een handbalveldje, een meersportenplein, gloednieuwe kleedkamers. Een tribune ontbreekt echter nog altijd. Om Sportpark Gerner echt compleet te maken, willen SV Dalfsen en ASC’62 daar dit jaar verandering in te brengen!

Met de komst van een tribune bij het hoofdveld krijgt Sportpark Gerner echt de uitstraling die het verdient. Bovendien biedt het de toeschouwers de mogelijkheid om comfortabel te genieten van de thuiswedstrijden van SV Dalfsen, ook als de weersomstandigheden niet optimaal zijn. Daarnaast zijn SV Dalfsen en ASC’62 voornemens om jaarlijks gezamenlijk een evenement te organiseren, waarbij de mogelijkheden van een tribune maximaal benut worden.

PR & Communicatie
Sinds 1964 maakt SV Dalfsen gebruik van clubblad ’t Babbeltje als communicatiemiddel naar de leden. Ondanks het huidige tijdperk van digitalisering verschijnt ’t Babbeltje nog steeds acht keer per jaar. Het clubblad is anno 2017 echter niet meer voldoende om alle geïnteresseerden in SV Dalfsen te bereiken.

Om te kunnen communiceren met alle leeftijdsgroepen, zet de vereniging vol in op nieuwsverspreiding via verschillende online kanalen. Behalve het gebruik van site, mail en lokale media, maakt SV Dalfsen daarbij gebruik van Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat en Youtube. Als gevolg van de veranderingen op het gebied van PR & Communicatie, zag SV Dalfsen zich genoodzaakt een nieuwe bestuursfunctie te creëren. Steve Oosterkamp is hiervoor bereid gevonden, hij is verkiesbaar als Bestuurslid PR & Communicatie voor een termijn van drieënhalf jaar.

Het bestuur van SV Dalfsen verwelkomt alle leden graag op woensdag 15 februari om 21.15 uur in de kantine. De verwachting is dat de buitengewone ledenvergadering hooguit duurt tot 21.45 uur.