Lid worden

Bij SV Dalfsen draait alles om passie voor voetbal, gemeenschap en plezier! Ontdek onze bruisende en gastvrije voetbalvereniging, waar we streven naar prestaties op het veld en samenkomen als een hechte familie buiten het veld.

Wat maakt SV Dalfsen zo speciaal?

1. Gemeenschap: SV Dalfsen is meer dan alleen een voetbalclub; het is een gemeenschap. We organiseren evenementen, toernooien en activiteiten voor leden van alle leeftijden. Het is een plek waar vriendschappen worden gesmeed en waar we samenkomen om onze liefde voor het spel te delen.
  2. Sportieve Prestaties: Ons eerste elftal speelt in de top van het regionale voetbal en we zijn vastberaden om te blijven groeien en te excelleren. We streven naar succes, teamwork en individuele ontwikkeling.
  3. Jeugdontwikkeling: Wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Onze jeugdafdeling FC Dalfsen heeft toegewijde trainers en coaches die werken aan de ontwikkeling van jong talent, zowel op technisch als op persoonlijk vlak.
  4. Faciliteiten: Ons sportcomplex Gerner biedt moderne faciliteiten, waaronder velden van topkwaliteit, kleedkamers en een gezellige kantine. Hier kan je heerlijk nagenieten van de wedstrijden samen met de andere spelers en supporters.
  5. Passie en Trots: SV Dalfsen ademt voetbal. We zijn trots op onze rijke geschiedenis en onze successen. De passie voor het spel zit in ons DNA en dat voel je zodra je deel uitmaakt van onze vereniging.
  6. Iedereen is welkom: Of je nu een doorgewinterde voetballer bent of nog nooit een bal hebt aangeraakt, bij SV Dalfsen is iedereen welkom. We bieden voetbal voor alle leeftijden en niveaus.

Klaar om deel uit te maken van de SV Dalfsen-familie? Sluit je aan bij onze club en ervaar de opwinding van voetbal, de warmte van gemeenschap en de vreugde van succes. Samen bouwen we aan een stralende toekomst voor de voetbalsport en onze leden. Word lid van SV Dalfsen en laat je passie voor voetbal stralen!

Aan- en afmelden
Lid worden van SV Dalfsen kan door het invullen van het aanmeldingsformulier. Wil je het lidmaatschap opzeggen, dan kan dat door het invullen van het uitschrijvingsformulier. Statutair is men voor één jaar lid. Afmelden uiterlijk één maand voor 1 juli. Het is mogelijk bij afmelden om lid te blijven. Opzeggen per kwartaal of halverwege het seizoen is niet mogelijk.

Van de leden van SV Dalfsen wordt een vrijwilligersinspanning verwacht. Hierbij gaat het om de spelende leden vanaf de JO17-junioren en ouders van spelers en speelsters uit jongere categorieën. Bekijk voor meer informatie hierover het vrijwilligersbeleid.

Contributies per 01-01-2024
F-league: €28,11 per kwartaal
JO06 t/m JO11: €28,11 per kwartaal
JO12 t/m JO15: €31,12 per kwartaal
JO16 t/m JO18: €35,58 per kwartaal
Senioren veld: €55,38 per kwartaal
Senioren zaal: €55,38 per kwartaal
Senioren 7×7: €60,00 per jaar
Walking football: €30,00 per jaar
Puur: €30,00 per jaar
Niet-actieve leden: €36,00 per jaar
Combi zaal/veldvoetbal*: €324,00 per jaar
*Dit geldt voor leden die op twee fronten (veldvoetbal en zaalvoetbal) actief zijn bij SV Dalfsen.

Voor het tenueplan wordt €7,00 per kwartaal gerekend en voor het trainingspak €3,00 per kwartaal.

Betalingsmogelijkheden
Betaling via automatische incasso in één of vier termijnen. Indien de incasso niet wordt geaccepteerd door de bank wordt €2,50 aan administratiekosten in rekening gebracht. Het rekeningnummer is: NL 97 RABO 0312838441.

Elk jaar per 1 oktober worden de bedragen geïndexeerd met 2,5% en wordt er eventueel statutair een contributieverhoging doorgevoerd na akkoord van de Algemene Ledenvergadering.

Jeugdleden
Kinderen kunnen vanaf vijf jaar lid worden bij SV Dalfsen. Tot de leeftijd van negentien jaar spelen zij voor de gezamenlijke jeugdafdeling van SV Dalfsen en ASC’62, genaamd FC Dalfsen. Kijk voor alle informatie over de jeugdafdeling op www.fcdalfsen.nl.

* Bij SV Dalfsen is het ook mogelijk een ambulant lidmaatschap af te sluiten. Neem voor meer informatie hierover contact op met de ledenadministratie, via Gerben Burgmeijer: ledenadministratie@svdalfsen.nl.