Jurgen Beuwer vertrekt bij Combi JO19-1

Na drie succesvolle jaren gaat Jurgen Beuwer de Combi aan het eind van dit seizoen verlaten. Tweeënhalf jaar geleden begon hij aan de uitdaging om van eerste en tweedejaars A-spelers van twee verenigingen een eenheid te maken.

De 2e klasse bleek een prima opstap te zijn, want bij Zwolsche Boys werd het eerste kampioenschap en promotie naar de 1e klasse bewerkstelligd. Met een stabiel team wist hij ook in de 1e klasse prima mee te draaien en via de nacompetitie bijna te promoveren naar de hoofdklasse. Dit jaar met een redelijk nieuw team staat hij keurig op een derde plek, zodat hij in zijn laatste voorjaarscompetitie een gooi kan doen richting de hoofdklasse.

We willen Jurgen bedanken voor zijn inzet en wensen hem veel succes toe bij een volgende uitdaging. De Combi zal binnenkort de procedure voor een opvolger opstarten. Jurgen nogmaals bedankt!

A.S.C’62 / SV Dalfsen