Combi JO19-1 komt op stoom

Op zaterdag 18 november 2017 speelde de Combi JO19-1 tegen de Zwolse club Be Quick’28. Beide teams begonnen om 14:30 uur met goede moed aan de wedstrijd die werd gespeeld op een door bladeren bezaaid kunstgras.

De eerste 10 minuten van de wedstrijd was het voor beide partijen even wennen aan het veld en het weer. In de 21e minuut wist het middenveld van de combi gebruik te maken van deze situatie en werd Ole met een geweldige steekpass weggestuurd richting de goal van Be Quick. De koelbloedige spits van Dalfsen wist deze kans te benutten en bracht de combi op een 1-0 voorsprong.

Ruben mocht in de kleedkamer blijven en Job nam zijn plek in. De tweede helft bracht vele kansen met zich mee voor de combi. Uiteindelijk werd een van deze kansen benut door opnieuw Ole waardoor hij de stand op 2-0 bracht. Door een persoonlijke fout kreeg Be Quick een strafschop die werd benut, stand 2-1. De combi zou koste wat het kost, niet met een gelijkspel akkoord gaan en voerde het tempo op. Hierdoor maakte Stijn Brekveld een mooie goal. Eindstand 3-1.

Volgende week staat de huidige koploper van de competitie Berkum op het programma.

Verslag door Steven Boer. Meer foto’s via Facebook Be Quick’28.