Jubileumjaar 2017 in 100 foto’s | Deel 2

De laatste dagen van het jaar staan in het teken van terugblikken. En we hebben bij SV Dalfsen het nodige om op terug te blikken. Aan de hand van 100 foto’s gaan we terug naar een reeks hoogtepunten die het jubileumjaar 2017 te bieden had. Vandaag deel 2.

26. Horeyezon maakt fraaie luchtfoto’s van Sportpark Gerner. (April)

27. Robert Jan Boer en Bart Jansen lanceren SVD TV. Bij Dalfsen 1 – DAVO 1, de mogelijke kampioenswedstrijd, doen ze voor het eerst verslag. Dalfsen wint, maar doordat Broekland en Holten dat ook doen, wordt het kampioensfeest nog even uitgesteld. (April)

28. Op Koningsdag rijdt een speciale SVD-wagen mee in de optocht door Dalfsen. (April)

29. Zo’n 25 jeugdleden uit de categorieën O11 en O9 rijden mee door het dorp. (April)