Herinnering: Zondag familiedag!

Zoals al eerder aangekondigd organiseert SV Dalfsen op zondag 19 juni een familiedag voor alle leden, ouders en supporters van de vereniging. De activiteitencommissie heeft een leuk programma gemaakt, met voor ieder wat wils:

13.00. Ontvangst met koffie en cake.

13.00 – 15.00. Kledinguitgifte voor de B, C, D, E, en F-teams, penaltybokaal en snelheidsmeter.
Dit jaar wordt alle kleding voor het nieuwe seizoen op de familiedag uitgereikt. Verwacht wordt dat alle leiders en teams aanwezig zijn om de tenues in ontvangst te nemen en deel te nemen aan de penaltybokaal. Ter plekke wordt aangegeven op welk tijdstip welk team zich kan melden. Voor de kinderen is er wat te drinken een versnapering.

15.00 – 15.15. Maken ‘verenigingsfoto’.
Als voorproefje op het jubileumjaar 2017 wordt er een ‘verenigingsfoto’ gemaakt. Dit wordt een soort elftalfoto, maar dan met daarop van ieder team één speler. Dus van de F-League tot en met de veteranen. Het gaat daarbij om de teamindelingen van het nieuwe seizoen: 2016/2017. Deze historische foto wordt als poster afgedrukt op de middenpagina van het jubileummagazine, dat begin 2017 verschijnt.

15.15 – 18.00. Bubble Soccer voor A- en B junioren en senioren.
Speciaal voor de A- en B-junioren en senioren worden wedstrijdjes Bubble Soccer gespeeld onder begeleiding. Graag om 14.45 uur aanwezig om je aan te melden. Voor de toeschouwer is dit ook erg leuk om naar te kijken.

Bubble Soccer is vergelijkbaar met echt voetballen; twee teams die proberen de bal in elkaars doel te werken. Er is echter één klein verschil dat het spel compleet anders maakt. Doordat alle spelers in een bubbel zitten kan je elkaar omverlopen, tegen de keeper van de andere partij op springen of de spits van de tegenstander sandwichen! Hilariteit gegarandeerd! (Bron: nlbubbelvoetbal.nl)

In januari speelde Combi A3 Bubble Soccer in de Trefkoele. (Beelden: Robert-Jan Boer)

levende sjoelbak
Om de dag compleet te maken is er de hele middag een levende sjoelbakbaan aanwezig. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje en een gezellig muziekje. Tijdens deze middag is er ook een verloting. Vanaf 17.00 uur kunnen de prijzen opgehaald worden, altijd prijs!!

Groeten en tot zondag
Activiteitencommissie SV Dalfsen