Henk Roddenhof benoemd tot erelid SV Dalfsen

Kantinebeheerder Henk Roddenhof is dinsdagavond tijdens de ledenvergadering benoemd tot erelid van SV Dalfsen. Met dit gebaar spreekt de vereniging de waardering uit die het heeft voor de onvoorwaardelijke inzet van Henk. Na zo’n 25 jaar trouwe dienst neemt hij in het jubileumjaar 2017 afscheid van zijn taak als kantinebeheerder.

Begin jaren negentig nam Henk het stokje over van toenmalig kantinebeheerder Jan van der Maas. In de kwarteeuw die volgde, zorgden hij en zijn vrouw Riet altijd voor een kantine die er spic en span bij lag. Het kwam de leden van SV Dalfsen werkelijk aan niets te kort. Familiedagen, kampioenschappen, vrijwilligersavonden, dropping. Altijd stonden Henk en Riet klaar om deze evenementen tot een groot feest te maken.

Voor SV Dalfsen was Henks aankondiging om te stoppen hét moment om hem te benoemen tot erelid. Zijn status als ‘lid van verdienste’, die hij in het verleden al verkreeg, is daarmee opgewaardeerd. SV Dalfsen is Henk en Riet waanzinnig veel dank verschuldigd voor de ontelbare uren waarin het echtpaar zich heeft ingezet voor de vereniging. De hoop is dat zij in de toekomst nog regelmatig van zich laten horen aan de andere kant van de bar!