Dalfsen 2 pakt laatste strohalm

Vandaag speelde Dalfsen 2 thuis tegen laagvlieger Activia. In een meer spannende dan goede wedstrijd slaagde het team van trainer Sander Volkerink er in om enkele minuten voor het eindsignaal de 1-0 binnen te tikken.

Door: Dalfsen 2

Op aangeven van Glenn Dommerholt scoorde Robin Pietersma de meer dan verdiende winnende treffer. SV Dalfsen 2 wist vooraf dat bij een nederlaag de competitie gespeeld zou zijn en het seizoen in de Reserve 2e klasse als een nachtkaars zou uitgaan. Het 2e verscheen dan ook tot op het bot gemotiveerd aan de aftrap. In een gelijk opgaande wedstrijd gaf deze instelling de doorslag. Halverwege zochten beide teams met een 0-0 ruststand de kleedkamers op. Dat het nog 0-0 stond was te danken aan de zeer goed keepende Jarnick Marsman.

Het spelbeeld in de tweede helft veranderde niet waarbij de reserves van Dalfsen nog wel een handvol kansen om zeep hielpen. Totdat in de 88e minuut dan toch de winnende werd gescoord. Een enorme opsteker voor het 2e dat nu het verdere verloop van de competitie weer in eigen hand heeft. Met nog 3 wedstrijden te gaan behoort handhaving nog steeds tot de mogelijkheden. Volgende week speelt het 2e om 10.00 uur in en tegen Colmschate.