Tenueplan

SV Dalfsen maakt gebruik van een tenueplan waarbij alle competitiespelers van de vereniging een ERIMA trainingspak ontvangen. Dit trainingspak krijgen zij in bruikleen. Met andere woorden, het trainingspak blijft eigendom van de vereniging.

Om het trainingspak in goede staat te houden gelden de volgende gebruiksregels:
• Het trainingspak mag alleen gebruikt worden op wedstrijddagen (warming-up, als wisselspeler, van en naar de wedstrijd, et cetera) en voor voetbalgerelateerde activiteiten (toernooi, wandeldriedaagse, gezamenlijke activiteiten, et cetera). Het is niet de bedoeling dat het pak voor trainingsdoeleinden wordt gebruikt!
• Was het trainingspak conform de geldende wasvoorschriften. Het gebruik van een wasdroger is niet toegestaan.

De speler is zelf verantwoordelijk voor een correct gebruik en een normaal onderhoud van het trainingspak. Wanneer het pak onbedoeld toch beschadigd wordt of kwijt raakt, verzoeken wij dit zo spoedig mogelijk te melden aan de coördinator: Dirk Mosterman (0529-435253). Gezamenlijk zal dan worden bekeken of het trainingspak hersteld kan worden of dat een nieuw exemplaar besteld moet gaan worden. Afhankelijk van de situatie kunnen de bijbehorende kosten aan u worden doorberekend.

Mocht u zich afmelden als lid van de vereniging, dan dient u het trainingspak weer in te leveren bij de coördinator. Bij een wisseling van elftal zal waar mogelijk onderling worden geruild, ook hier geldt dat dit in overleg met de coördinator wordt geregeld.

Shirt, broek, kousen en materiaal
Elke speler ontvangt van de vereniging een SVD-shirt, -broek en -kousen in bruikleen, waarin gespeeld wordt tijdens wedstrijden. Hiervoor geldt dat de speler zelf verantwoordelijk is voor een correct gebruik en een normaal onderhoud. Het is niet de bedoeling dat hierin getraind gaat worden.

Mocht de kleding niet meer passen of kapot zijn, dan kan de leider van het team bij Jos Meulhof terecht voor vervanging of nieuwe. Dit kan via jos.meulhof@gmail.com of 06-53840886. Jos beheert ook de materialen, zoals de ballen, de waterzak, ehbo-koffers, et cetera. Bij vermissing worden kosten in rekening gebracht.